2008-10-29

Onsdag



Maskinerna är mysigt smutsiga på jobbet. Undra hur mycket bös man andas in egentligen!




Massa träning, massa! Idag core intervall, fredag challenge, lördag alströmer, söndag(match), måndag löp/handboll. Sen får man sova ut, bara att bita ihop nu. Det sega är att matchen är i Varberg också. Nu är det bara 13 timmar kvar på jobbet sammanlagt, känns skönt. Jag får nästan börja handla julklappar direkt för annars kommer jag köpa upp de pengarna på något annat och sen står man där med noll öre.

Idag bytte jag till Parlino, mycket bätter än Tele2comviq kompis. Nu kostar det bara 49:- att skicka sms till nästan alla operatörer. Förut var det ju en krona så nu kan jag skicka dubbelt så många. Det gillar jag!

Nyss när jag kom upp till mitt rum så står resterna där mitt framför mig, kladdkaka. Visst låter det äckligt att den stått där sen igår men det var inte lite jag njöt. Usch, nu låter jag som en tjockis. Det är lika bra att bygga på ladugårdsdörren som Jimmi kallar den ibland, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar