2008-10-14

Vaknar upp mitt i natten med en fruktansvärd snuva. Eller jag trodde att det var natt och när jag kollade på klockan så var det bara 45 min kvar till klockan skulle ringa. Det skulle varit bättre om man vaknat upp och sett att det var 4 timmar kvar för jag kan ju inte påstå att jag var pigg när jag vaknade. Hela den övre kanten av täcket var blött för jag hade snorat sönder. Ungefär en meter ifrån vid hyllan ligger servetter och om jag reser mig upp för att hämta dom skulle allt snor rinna ut. Tyvärr blev det som det blev med snor lite här och där. Inte kul att veta att man är förkyld när det är så mycket handboll i veckan. Match på fredag med damlaget, match lördag med juniorerna och sen på söndag... det viktigaste lägret på hela året.

Idag ska man gå på Ljus i Alingsås eller spökvandring rättare sagt med systrarna + Marie. Det kanske är så att Jimmi hänger med om han inte är för trött efter jobbet. Annars åker jag till honom en stund och ska försöka gör honom lite piggare.

Nu är Cypern bokat och klart. Den 12juni far vi iväg. Sofia, Vanessa, Emelie, Caroline och jag är det som gäller. En bunt tjejer som är himlans bra!

Andra provet idag i företagsekonomi. Sven sätter så stor press på klassen om att vi ska vara den bästa och ska slå den andra ekonomiklassen. Han säger att han har stora krav på oss och att vi ska göra bra ifrån oss. OCH det säger han precis innan han ska dela ut proven! Lite panik man får. Mitt huvud sprängdes nästan. Provet blir nog VG iallafall.

1 kommentar:

  1. snuva har jag haft i 2 veckor nu. den kommer alltid i oktober, haha. hur var Ljus i Alingsås? har Jimmi ett annat jobb nu? det låter som några riktigt roliga tjejer som du ska åka till Cypern med. ni kommer att ha det super kul! sen måste du bara veta att jag har mailat med Alessia ifrån våran Cypernresa du vet. hon undrade hur ni har det. jag svarade att du hade fullt upp med skolan och handbollen, haha.

    SvaraRadera