2008-12-28

Söndag 16:22

Min mage viskar kurrikurr

Texas Longhorn kommer att besökas av oss ikväll för mamma fyller 44 år, grattis! Jag har redan kollat vilket utbud dom har på nätet. Tänk en baconinlindad oxfilé och en raspberry cheesecake till efterrätt! Jag har tänkt på det att alltid när jag är svinhungrig börjar jag skriva om mat. Det är 3 hela timmar kvar tills vi ska äta och min mage skriker efter att bli utfylld. Ne..nu ska jag sluta klaga och jag ska också sluta säga att jag kommer äta en oxfilé inlindad i bacon för den var allt för dyr. Jag skulle kunna få 20 kastruller korvsoppa i jämförelse med det. Jag antar att jag får äta en liten förrätt hemma. Jag ska fråga mamma om jag får öppna bragokex paketet.

Jag träffade Jimmi en snabbis idag och han blir ju bara snyggare och snyggare för varje gång man ser honom. Det sjuka är att han är min också, denna snyggefan.

____________________________________________________________________

Jag älskar när du kommer ut ifrån duschen och har handduken på sniskan. Jag älskar att du kan få mig att le genom att bara kolla på mig. Jag älskar när du håller min hand och den känns så liten jämfört med din. Jag älskar när du ler och får dina skrattrynkor. Jag älskar att titta på dig när du ligger och sover för då ser du ut som ett litet barn, haha. Jag älskar tanken av att du är bara är min. Poängen med det hela är att jag älskar dig.

1 kommentar:

  1. aww.. va sott da.
    Ja saknar killen min jag han ar ungefar sa langt borta fran mig som bara mojligt.

    SvaraRadera