2009-01-13

Bra andedräkt på morgonen?

När jag vaknade imorses kände jag fortfarande tandkräms smak i munnen. Det är ett klart tecken på att man sovit allt för lite! Sista träningen slutade 22:00 igår och sen var jag uppe till 00:00 för att fixa mitt CV, snacka med Sandra m.m. Nu är iallafall mitt CV färdigställt och det blev mycket bättre än förra gången. Jag hörde att Johan i min klass skulle på anställningsintevju på Jordnära på fredag. Jag funderar på att lämna in en platsansökan där med. Man kan ju alltid hoppas! Nu testar jag för andra gången att lämna ut detta och jag hoppas verkligen på svar för så dålig kan jag väl inte vara?

< - Man kan inte alltid le på kort. Jag ser mera lagom uttråkad ut.

Jag har tänkt igenom lite på vad jag ska göra idag och först blir det att läsa lite mer nogrannt i engelskaboken, sen ser jag framemot att se filmen "Changeling" med Angelina Jolie idag! Sandra har nämligen laddat ner den och Rosalie har sagt att den ska vara jättebra. Mot kvällen får vi se vad som händer. Det blir nog bara att pösa.

Det var kul att få reda på igår att även Hannah, Camilla och Jesper läser min blogg titt som tätt. Så nu har jag "taggat" deras bloggar. Klicka bara på deras namn så hittar du dom direkt.

Jag tänkte efter igår att jag har en ganska seg låt här på bloggen. Det är inte så att man blir glad av att höra den men om man verkligen lyssnar på texten är den superbra! Tro mig.

< - Sen så är min mamma ganska ful men jag älskar henne ändå.



Make my day and comment!

7 kommentarer:

  1. Haha la du ut den bilden på mamma

    SvaraRadera
  2. Vad hade du frågat? :)

    SvaraRadera
  3. Mmmm, om hon ser den blir hon nog jättearg :D hehe.

    SvaraRadera
  4. Nej det gör jag inte, lägger ner så mycket tid på min egen blogg att jag inte har tid att läsa andras, endast Blondinbella och möjligtvis nån annan storbloggare. Tyvärr, tiden räcker inte till!

    SvaraRadera
  5. Du kan ju alltid fortsätta läsa min blogg ;)

    SvaraRadera
  6. haha, snygg bild på din mamma :D

    SvaraRadera
  7. Jadu vilken söt mamma du har, men hur ser hon ut när hon gör sig till?

    SvaraRadera