2009-01-04

Niagara Emma

Jag och Jimmi småretades lite med varandra. Jag hotade med att hälla vatten i ansiktet på honom när han låg där i sängen. Tillslut gjorde jag det och det blev två gånger till och med. Jag vet allt att han blev lite småsur, haha. Men hämnden var ljuv och två dagar senare fick jag komplimangen: "Åh, Emma du är så fin". Samtidigt vaknar jag till och tittar upp. Då får jag ett helt vattenfall över mig. Fan ta dig! Men jag älskar dig ändå.

Några timmars tjöt med Sandra blev det ikväll igen. Vi både skrattade och grät. Jag älskar sådana stunder. Vi kollade även hockeymatchen och jag var inte alls inne i matchen men gud vad jag skrek till i slutet. Skönt med final nu. Jaja, imorgon ska vi två till Allum och jag ska vara hennes shoppingcoach.

Nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar