2009-02-24

Nästa Sollebrunn. Idag blev det klockan två bussen mot Sollebrunn med Sofie. Jag har inte träffat henne på mer än ett år. Klart jag har sett henne i skolan men det var högst ett år sedan vi verkligen pratade sist. Vi gick nämligen i årskurs ett tillsammans på gymnasiet och sen efter det hamnade vi i olika klasser. Vi pratade igenom året som har gått, både hon och jag har fått pojkvän vilket blev ett rejält samtal och det var en mysig dag. Jag stannade bara några timmar men jag blev bjuden på mat, köpte semla och kollade en Wallander film "Mastermind". Sofie är på bilden till vänster.

2 timmar kvar till den stora dagen. Snart fyller min favorit 22 år och jag sitter och väntar på att han ska komma hem så jag kan ge han blommor och present. Grattis i förskott säger jag! Jag älskar dig, mer om detta imorgon. Fast här får du en lite förtitt på grejerna jag ska ge.

Det avslöjas inte vad som är i paketet för jag vet inte om Jimmi kommer gå in på min blogg idag. Imorgon kommer svaret, hihi.

Jag har alltid velat ge honom rosor men aldrig gjort så nu är det dags.

KOM HEM NU..
..så jag kan dränka dig i pussar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar