2009-02-28

En blick mellan fyra ögon. Mina ögon ändrades totalt igår kväll/natt. Ögonen visade något som jag bara har känt ett fåtal gånger. De kändes som två stora solar som sken otroligt starkt. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det men jag känner en stor lycka inom mig. Bara av att få komplimangen "du är snygg" får mig att bli generad på ett bra sätt, jag blir rörd och alldeles varm.

Som sagt igår natt var allt så roligt och det blev en massa garv ifrån mig. Visst är det sjukt att han kan få mig att skratta jämt? Hur sur jag än är får han mig alltid att le tillslut och vilja hoppa på honom av lycka. Ibland undrar jag vad jag skulle göra utan dig, jag älskar tanken av att veta att jag är din och att du är min. Tänk att vi redan ses imorgon..det får bli ett stort leende på det.


Emma:
Är det jobbigt när jag pratar?
Jimmi:
Om jag inte hade sett filmen innan hade jag tyckt det.
Emma:
Så mycket babblar jag ju inte?
Jimmi:
Snacka kan du ju.
Emma: men jag brukar ju inte prata när vi kollar film annars?
Jimmi: Ne, för då har du ju redan somnat.
Emma: men åhhhh, hihi.

(det blir ofta hugg på att jag somnar lätt och att det är den enda stunden då jag inte pratar fast du vet att jag älskar det).

Snart ringer han, vill ju veta hur hans match gick och så. Inget går ju upp emot att höra hans röst!

4 kommentarer:

  1. Ja, de tyckte jag verkligen:) har rekommenderat den till alla jag känner nästan :P såg du den också på bio?

    SvaraRadera
  2. ja okej :) men det funkar det också, hehe.

    SvaraRadera
  3. Hur mår du idag då? (:

    SvaraRadera