2009-03-04

BUSTED! Jag tänkte vara anonym med detta men eftersom jag inte var det på den bloggen så kan jag lika gärna ta upp det. Som vanligt tittade jag igenom massa bloggar igår och kom tillslut in på pinsamhetsbloggen. Jag garvade mycket och länge för mig själv men jag var bara tvungen att skicka in ett inlägg. Det är nämligen en blogg som man kan skicka in egna pinsamheter som man har varit med om. Läs om min pinsamhet, inlägget heter BUSTED!
Bodyshop ála handmassage. Den 17 april ska vi ha en produktmässa i skolan och våran grupp har valt att marknadsföra "the body shop". Produktmässa är egentligen fel ord för alla elever ser det mer som en godismässa och för alla bara vräker. Fast istället för att stå i sin egen monter och trycka i sig maten valde vi "the body shop". På köpet ska vi lära oss handmassage och sedan massera på "mässdagen", spännande!
52 nya inlägg. På bara en dag ploppade det upp 52 nya inlägg på bloglovin. Hur ska jag hinna läsa? Nu kom pappa hem och då ska han ha datorn, själv får man hoppa in i duschen och sen vet jag inte alls vad jag ska göra. Datorn är ju en del av sin vardag, det är sjukt att det är så.

Här är en bild från första dagen i 2:an tror jag. Från vänster: Rosalie, Johan och tillsist jag. Vad liten jag ser ut?

Vad tyckte du om min pinsamhet, haha?

6 kommentarer:

  1. haha, modigt utav dig att skriva det. ;) haha sånt är pinsamt, har dock inte hänt mig...ännu :O haha. okej, vad bra :) njae, maten var verkligen ingen höjdare!

    SvaraRadera
  2. fin blogg du har :)

    SvaraRadera
  3. Ja, det är verkligen underbart:)

    SvaraRadera
  4. vartfan fick du tag på den:Ò?????

    SvaraRadera
  5. fin blogg :)
    jag la märke till att du spelar handboll (headen),vilket lag spelar du för? =)

    SvaraRadera
  6. sv: okej, vet du vem johanna aversund är då kankse? :)
    jag har spelat, men spelar inte längre. Spelade i Svanesunds GIF, vet inte om du hört talas om de? :)
    Puss

    SvaraRadera