2009-01-02

Fredag 18:03

Back

Det känns som jag inte bloggat på dagar. Det är nog bara för igår hade jag den slappaste dagen någonsin. Det är en sådan dag jag längtat efter och det invigde jag året med. Vid min sida hade jag älsklingen. Vi sov, kollade halvt på en film, åt pizza (som det nästan alltid blir på nyårsdagen) och spelade en del kort och en massa gos. Det kändes som om att bara jag och han existerade igår och det var bara våran dag. En bra början av det nya året.

Nyår kan sammanfattas som rolig och mysig. Det började med en gudomlig middag hemma hos Gedda. Det blev en del garv och runt tio skulle de andra dra vidare till en fest. Istället åkte jag till Jimmi som låg sjuk hemma ensam och där kom jag uppklädd med klänning. Han somnade en liten stund och så ringde min mobil och jag flög verkligen upp ur soffan så att Jimmi inte skulle vakna. När jag tog fram mobilen hade jag fått ett sms där det stod "Jag älskar dig". Jag stod där i hallen ett tag och visste inte alls vad jag skulle ta mig till. Jag skrev tillbaka "Jag älskar dig med".

Sen gick jag in lite blygsamt till vardagsrummet igen och såg att han hade ögonen öppna och jag satte mig bara på sidan av soffan. Jag visste inte alls vad jag skulle göra, jag kände bara hur varm jag blev. Han är för perfekt.

Innan tolvslaget bad jag honom att ta på sig en skjorta iallafall. Sen stod han där i skjorta och mjukisbyxor vid tolvslaget. Han var riktigt snygg för att vara sjuk. Han gav mig en puss i pannan som jag älskar. Du gjorde 2008 till det bästa året någonsin. Hoppas det blir så 2009 också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar