2008-09-19

Första seriematchen spelad. 31-25, jaaa gissa vem som vann? Jo, chockande nog så vann vi, Alingsås HK. Jag kommer in på planen och går förbi fyra biffiga tjejer som vi skulle möta, då kände jag mig inte direkt stor och jag önskade att dom var kanter. Det var ju inte så troligt men man kan ju alltid hoppas! Det tog hela 5 min innan vi gjorde vårat första mål men sen flöt det bara på. 31 mål blev det tillslut. Riktigt stolta blev vi. Bara några ynka få tekniska fel men det här gången var det inte bollar som låg på läktaren och det var ju positivt i sig.

Idag blir det en massa träning och sen kolla film med Vikström och Gedda. Antingen en skräckis eller så kör vi på Scary Movie 3. Elin vill ju självklart upp till skräckhuset men vet inte om jag pallar eftersom det är flexoprint imorgon. Ska sova hos Jimmi idag, det är inte lite jag längtar! Om en timme börjar träningen och då gäller det att vara på topp igen, känner verkligen att jag behöver vila men det är bara att sluta tänka och bara spela handboll.

Jag hade två lektioner kvar idag och jag var hur sleten som helst, ville bara åka hem och sjukanmäla mig, sova några timmar. Fick bli lite uppmuntran med en 100g choklad istället med Rosalie! Nee, nu ska jag packa iordning grejor till träningen! Men riktigt glad är jag idag fast jag är dötrött. Först och främst är det mycket handboll med laget och sen så ska man träffa Jimmi. Det kan inte bli bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar