2008-09-21

Ny vecka imorgon, 5 skoldagar, 2 dagar med JuniorSM i handboll. Den enda dagen som jag kommer få sova ut är imorgon. Då har jag sovmorgon till 11.25. Sen är det kört för då ska man upp senast 07.00 de andra sex dagarna. Träningen imorgon igen, halv åtta oh det börjas med löpning. Jag och Caroline åker dit kvart i sju eller något. Vi vill se apojk spela en kvart men jag åker dit mest för att se Jimmi jobba lite på planen med sina killar.

Idag spelade vi juniormatch som slutade 19-19. Jag kan ju inte påstå att jag var direkt nöjd med matchen. Men ett poäng är iallafall bättre en noll poäng. 3st 93or var med idag för de ska vara med på JSM, får hoppas att det kommer funka.

Ingen Jimmi bredvid mig i sängen på 9 dagar nu. (ja, det har jag räknat ut). Det är jobb, skola och handboll som kommer emellan. Ska sova ut nu. Längtar till frukosten imorgon! Är så himla hungrig fast att jag åt nyss. Sen så ska Elin ha ett stort grattis från mig för idag blir hon 15år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar