2008-09-25

Halv elva... jaaa, HALV ELVA! Det var den tiden jag slutade skolan idag. Serri! (som Sunshine brukar säga). Ett eget litet bakprogram hade jag på teckenspråket idag med inspelning. Kan väl säga att det gick sådär eftersom jag fick låtsas att skära upp smöret och ta fram grejer ut skafferiet m.m. Cornflakeskakor stod på schemat och jag hoppas det blir ett VG på inspelningen iallafall, hehe. Jag trodde iallafall att lärare fanns där för att hjälpa en och svara på frågor men istället blir man dumförklarad, bajs på admnistration.

Idag tror jag några av tjejerna skulle boka resa till Cypern nästa år. Den missar jag för jag kommer inte kunna betala en sådan resa själv. Tragiskt men det är sånt man får leva med. Hoppas jag får ett jobb snart!

JuniorSM i helgen i Skara. Känner mig laddad nu, säkert bara för att jag är glad just nu. Det är sol och varmt ute, svårt att vara deppig då. Det blev ju glass till frukost i måndags som jag fick lite dåligt samvete för men det är svårt när man är sugen som jag är nu. Hmm...nu tar jag det ändå! Träning med aflick ikväll, gamla goda tider med 91/92. puss på dom.

Sen vill jag se "Patrik 1.5" på bio, aufwiederzehn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar