2008-09-29

TACK
Emma Kvarnström
Caroline Gedda
Emelie Entoft
Hannah Johansson
Amanda Hellström
Elin Vikström
och framför allt Håkan Svensson för ditt stöd och dina råd.

Det kändes tryggt att ligga bredvid Matilda förra natten. En 6åring kan till och med förstå. Du höll min hand och du höll din arm runt mig. Du förstod precis. Isabella kom hem igår och det kändes toppen. Jag skrattade så mycket med henne. Du gör mig lycklig i alla lägen. Idag är jag hemma för jag orkar bara inte gå till skolan. Det är miljödag! Det innebär att vi ska gå en stadsvandring och sen kolla film på palladium. Hur mycket miljö är det? Sen så gick jag den förra året så jag pallar inte. Blir en lunch med Emelie och Amanda idag istället på La Diva. Inte för att jag har några pengar meeeen. Vet inte annars vad jag ska göra hemma. Jag hänger med som sällskap iallafall.

SM i helgen.. ja, vad ska man säga. Jag kämpade till jag nästan spydde fast det gjorde inte saken bättre. Förlorade mot Skara med 17-18 och Hallby 13-14. Det var segt att förlora med ett mål. Då hade vi Sävehof kvar att möta och det var mer ett fyspass för oss. Dom vann med 35-8, jag kände ändå att matchen var kul på ett sett för då kunde man verkligen se vad vårat lag måste uppnå. Men lycka till med det säger jag bara, haha. Ne, men dom gjorde 35 mål i alla sina tre matcher. TÄNK att Sävehof gjorde över hundra mål i tre matcher! Det är sjukt. Vi gjorde bara 38 mål under helgen när jag räknade lite snabbt. Ny dag idag det är bara att leva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar