2008-09-22

Jag måste ta mig tid att börja äta frukost på morgonen och då menar jag nyttig frukost! Idag blev det glass och chokladsås. Det var precis som om jag inte ätit något sött på flera veckor, så kan jag beskriva det begäret jag hade imorse. Från och med nu ska jag börja med att så fort jag vaknar bara gå ner och sätta mig vid frukostbordet. Det är ju inte så att man hoppar upp ur sängen av glädje för det ser fortfarande ut som det är natt ute.

Idag fick jag inte se Jimmi jobba på planen utan det blev en liten stund med honom på läktaren för han fick ledigt idag. Han är för underbar. Jag skulle shoppat med Bella på torsdag, tänkte åkt till Allum. Fast nu är det så att vi ska träna med aflick på torsdag för vi ska ju spela JSM i helgen. Måste spela ihop oss lite med 93orna, för några av dom skulle ju vara med. Får gå med sommarskor en vecka till då. Jag tänker inte shoppa i Alingsås för där kostar jackan 2000:- som jag vill ha. Så det sket sig. Sen fick vi en lapp förra veckan om sekretariat och bilkörning. Jag ser då att Martin Larsen ska sitta någon match när vi spelar, haha. Jag tror allt han saknar oss lite!

Nu blir det handboll varje dag denna veckan eller iallafall träning. Imorgon har jag iofs inget, fick förfrågan att kolla på innebandy (juniorallsvenskan) när 91 killarna spelar med Daniel. Fast jag skippar nog det för hans tjej skulle också med tror jag. Antar att det får bli gymmet då. Vet inte alls vad jag ska göra imorgon så gymmet passar väl bra då.

Jag och Rosalie ska allt få MVG på den engelska rapporten. Fick lite hjälp på traven eftersom Sandra Preissler också gjorde detta arbetet förra året så vi fick chans att få en titt på det arbetet. Fast vi jobbade ju inte om samma företag men man kan ju få lite tips. Hon fick ju trots allt MVG på det arbetet! Företagsekonomi A ska jag allt ha MVG i.

Inte alls lust att försöka sova för jag vet att det inte kommer att gå. Ligger och tänker på för mycket. Får stoppa in hörlurarna i öronen och se om jag somnar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar