2008-10-19

Blir det en gulsvart tröja om två månader? Det är bara att vänta och se. De trodde att det kunde få upp det på hemsidan inom en vecka. Nu går man och väntar spänt. Om jag nu skulle gå vidare kommer jag iallafall skrika sönder. Sen vet jag ju inte om jag kommer få speltid om jag nu skulle komma med men det är en upplevelse att vara med i Katrineholm iallafall. Nu ska jag inte ha drömmar men jag tycker är nöjd med mina insatser. Det har ju varit cirka 15 läger sen allt började så nu var det över. Lite sorgset var det allt sista träningen!

Helt allvarligt! Jag har aldrig varit så sugen på falukorv i hela mitt liv som jag var när jag kom hem. Självklart skulle den första biten vara rå. Jag bara slet den ut ur kylskåpet. Sen blev det en massa maaaat. Hade inte ätit på flera timmar och då blir det ju så. Jaa, ösa..vräka mat..

Hade funderat på att lägga mig tidigt men så kommer det antagligen inte bli. Men en sak är säker och det är att jag har blivit frisk. Var nästan rädd för körtelfeber där, inte för att jag vet vilka sympton det har meeeeen ändå.

Jimmi är gosig, kyss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar