2008-10-17


Tog ett tag innan jag laddade upp denna bilden bara för det ser ut som om jag knappt är 5år. Men iallafall...sjuk, halsont och med en slickad knut klär jag upp mig lite med en gammal AHK-tröja.


Det blev några tårar idag när jag lyssnade på en låt på radion. Det blev värre när jag gick in på youtube för att leta upp videon. Då grät jag ännu mera. Jag har egentligen ingen orsak till att gråta men man levde sig verkligen in i själva låten och videon.

Alicia Keys - Like you'll never see me again

How many really know what love is?
Millions never will
Do you know until you lose it?
When I wake up in the morning
You're beside me
I'm so thankful that I found
Everything that I been looking for.

Men nu ska jag forsätta med mitt lilla projekt som tog hela kvällen och det kommer ta några dagar till eftersom jag inte har tillgång till skrivare. OCH snart är det matteprov, mums.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar