2008-10-03

Då sitter jag här och det är bara 10min kvar av sista lektionen på en fredag! Ska bli så skönt, komma hem ta en liten munsbit, slappna av framför teven. Handboll ikväll, AHK - RIK. Tack vare Jimmi så har man sittplatser. Det skulle inte varit så gött att trängas bland alla på balkongen. Jag har så fruktansvärt ont i magen nu, både jag och Rosalie. Vi kilade till Willys och den blev en del godis. Det måste varit därför jag har ont i magen och att knappt inte ha druckit något idag.

Prooooov idag hade jag, naturkunskap. Räknade ut att jag klarar att få G men sen kan man alltid hoppas på att man får VG ändå. Ojjjj, nu kommer Sven.. måste avlsuta. Match på söndag! Kommer mer info om den senare. För internet funkar inte hemma och då kan jag inte skriva i helgen. Meen vi ska banne mig vinna mot Bollebygd på söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar