2008-10-25

Det blev iallafall inte stopp i maskinen på flexoprint. Jag skulle nästa velat det så jag fick tyst på polacken. Ja, det är så att vårat lag jobbar på flexoprint för att samla ihop pengar till en resa. Det består mest av polacker på det jobbet och då lägger pappa kommentaren högt inne i lunchrummet: Vet ni hur man ser att en bil kommer från Polen? (På lacken) Han kan då aldrig hålla käft och där sitter jag och skäms, tack för det pappa. Men du är ju trots allt min pappa så jag får gilla dig ändå fast de saker du ibland gör/säger.

Klockan sju blir det kansliet med laget för imorgon är det SM. Elin står för filmen och Håkan för lekarna eller vad han nu kallade det. Klockan 06.30 är det samling imorgon, tjolahopp hej, hoppas vi vinner. Fööör man måste tro att man kan vinna!

Beskedet från västgöta har inte kommit ännu. Nervös nu!

1 kommentar:

  1. du älskar när pappa pratar och skojar ju, haha, erkänn?

    SvaraRadera