2008-10-24

"Mannen följde efter kvinnan in i huset och var på väg fram till henne när hon stod framför sin dörr. Hon hann dock i sista sekund öppna dörren, stänga och låsa, innan han hann fram. Han ryckte i den låsta dörren".

Mamma berättade att hon läst detta i Mölndalsposten och det har hänt i området "Bifrost" där vi bor. 5 kvinnor den senaste månaden har blivit förföljda men de har inte hittat mannen. Usch, vad vidrigt.. Fast jag sitter här i Alingsås får jag ändå så ont i magen! Jag hatar tanken av att bli förföljd. Jag vet inte hur många gånger jag vänder mig om nu när jag går själv ute på kvällen.

OCH IDAG blir det Jimmi. Spänner hela kroppen nu för jag längtar så mycket. En till sak som är jävligt bra är att jag ska äta en baguette med salami och brieost efter träningen.

Mary J. Blige:
You don't gotta be
A prisoner
In your mind

Åh vad jag älskar när hon sjunger det!

Yesterday I saw the sun shinin',
And the leaves were fallin' down softly,
My cold hands needed a warm, warm touch,
And I was thinkin' about you.
In my poor heart
_

It's been so dark
Since you been gone
After all you're the one who turns me off
But you're the only one,
Who can turn me back on



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar