2008-11-14

Fredag

Bella fyller moppe

16.00 slutade jag idag, fyfan vilken tid. Idag fyller min lillasyster Bella år och det ska firas. Eller firas och firas, en liten middag med farmor och farfar idag fast imorgon har ju mamma fixat en överasskning så jag och Jimmi ska bege oss till Göteborg. Snart är det träning och oj, vad jag har längtat. Förut var jag alltid neggo till träningar och såg bara framemot matcher men nu har det blivit ändring på det!

Handbollsgymnasiet blir roligare och roligare för varje gång tycker jag och Amanda. Jag skrattar varje gång och Rydegård har faktikst bättrat sig så nu tycker vi att han är bra igen. Jag ville inte att träningen skulle ta slut för vi har ju vårat lilla girlpower lag på minihandbollen. Tro det eller ej så går vi inte mållösa. Amanda dyngar in några bollar saftigt i krysset medans mina går in på tur. Men mål som mål! Äta något gott nu och sen haaaaaandboll! I loooooooove!

1 kommentar: