2008-11-13

Torsdag


Jag älskar

Sandra
&
Isabella



Raaaaaaaaaaaaaaaap, så lät det förrut när jag cyklade hem. Inte så konstigt efter att ha ätit tårta och sen en halv special på det! Vi har varit hos Jimmis syster Jennie för hennes man fyllde fyrtio år. Blablablablablabla och blablabla = Jennie, det är sjukt vad mycket den människan har att säga. Men grejen är att jag gillar det. Sen så gillar jag styrkan i hennes röst, det är något speciellt. Nu åkte Jimmi på träning och jag hade tänkt att börja läsa den engelska boken "About a boy" som ska vara utläst tills jullovet. Jag hamnade här istället. Ska ta tag i det snart!

Jimmi förutspådde att han skulle vinna med 5-2 idag på vändåtta och det sjuka var ju att han hade rätt. Men nästa gång då jävlar! Men imorgon då gäller det att ta i för då ska det sjungas. Bella fyller moppe och farmor och farfar kommer på besök. Tjolahopphej, jag är sugen.

Att känna ditt hjärta mot mitt är unikt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar