2008-11-01

Lördag

Efter att ha suttit här i två timmar har jag läst en massa handboll. Då menar jag inte att jag har suttit och läst om handboll på elitnivå utan jag har läst om Torslandas flickor-97 och hur det gick för dom i Kempacup. Jag hittade det på AOH:s blogg och det var jättekul att läsa. Jag satt nog allt och smålog lite där för mig själv. Tänk om man kunde fått en sådan bra start som Torslandas flickor har fått. Det har redan börjat med 3-2-1 försvar och själv står jag kvar på 6-o som junior. Klart det är bra det med, men fatta vad man hade utvecklats.. Man skulle nog bli tuffare som spelare tror jag, mer utmaningar. Tänk om man börjat handboll redan i miniligan och fått en bra tränare, då kanske man skulle haft lite bättre överblick på spelet och utvecklats. Nu känner jag bara att jag ska forsätta kämpa fast jag är 17år, haha. Tänk att Torslandas F-97 har gett mig motivation, sjukt.

1 kommentar:

  1. Svar: hehe tack. Gjort om din blogg ser jag? ;)

    SvaraRadera