2008-11-09

Lördag

Helgens-vill-ha: Rolé Vitlöksost

Musses idag var hur lyckat som helst och vi satt kvar och snackade i 1,5 timme efter maten, jättekul! Det blev en sväng förbi Bonbon och filmen "The Happening" fick följa med i cykelkorgen hem till Carro. En chipspåse, dipp och choklad fann också plats. Amanda åkte till André för att småtoffla med ostbågar och en skogaholmslimpa så det blev jag, Kvarnström och Carro kvar. Vi kollade först på "Tomten är far till alla barnen". Det var mest jag som satt och pratade för mig själv medans Carro kollade datan och Emma var totalt inne i filmen.

Vi hoppade över till filmen vi hyrde och jag sa att detta är en seriös film så det gäller att vi hänger med från början! Carro börjar sitt vanliga tjöt och ställer dumma frågor och både Emma och Carro skrattar i kör. Jag blir sur och säger till att hålla käft! Carro: vaaaadå? får man inte prata? Jag: Jaaaaa, men du kommenterar ju varenda scen som: "dör alla nu?" Du ser la fan det själv! Sen påpekar både du och Emma: "Men nu kommer säkert det hända och blablabla" Kvarnström: HAHAHHA. Kvarnström brast nog i garv bara för att jag blev lätt småirriterad men som tur var tog vi oss igenom filmen. Kvällen avslutades bra och jag kom hem runt ett snåret.

"Nja, duger i krig alltså" - Jimmi 9/2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar