2008-11-18

Tisdag

Slipper att trampa

För en gång skull behöver jag inte cykla till flexoprint (ligger ungefär vid jordnära) och för mig är det lååångt bort. Pappa ställer upp på att köra och det är nog första gången. Jag och Sandra Preissler diskuterade om att våra föräldrar är så elaka när det gäller sånt. "På våran tid fick man alltid cykla, då fick man aldrig skjuts, jag har också fått kämpa i snö och regn" Jag trodde bara det var min pappa som tyckte så men jag var inte ensam. Så det blir 4 timmars n-jobb (17-21) på flexoprint idag men det är det värt. Spanien eller Ungern är ju målet till sommaren 09 med laget!

Skulle blivit en promenad med Hannah och Emelie idag fast då tog plugget och flex över. Tråkigt, för jag saknar er. Men vi ses ju på fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar