2008-11-19

Onsdag

Lite noterbart

  • Klarar G på naturkunskap provet. (iaf vad jag har räknat ut)
  • Jimmi luktar gott.
  • Idag är det två handbollsträningar + gym.
  • Jag skrattar för att det rengar ute. (inte glädjeskratt)
  • Jag har fått ett litet munsår, aj.
  • Jag och Rosalie flippar på engelska assistenten.
  • På fredag fyller Elin 18år, GRATTIS!
  • Imorgon ska jag köpa julklappar med Bella.
  • Nu har jag 3 1/2 timmes lång rast.
  • Jag önskar att igår var idag så jag kunde äta upp den chokladen jag fick av Jimmi igår nu istället.
  • På fredag blir det middag hos Camilla.
  • Snart är det västgötaläger! Längtar.
  • Ikväll ska jag unna mig en låååång dusch.
  • Jordbävning? Magen bevhöver mat hör jag, hejdå.

2 kommentarer:

  1. Hahaha, engelska assistenten asså! Eller flipp på Kerstin!

    SvaraRadera
  2. Hahahahahahaahhaha, det ska jag blogga om nu allt.

    SvaraRadera