2008-11-24

Måndag


Tråkig måndag?

Vi har prov på torsdag i administration och jag känner att jag kan det mesta och tydligen tyckte hela min klass det också. Alla har gått hem utan 4 personer inklusive mig. Jag vet inte varför jag sitter kvar, men vad ska jag göra hemma? Min tv är sönder, datan har jag redan kollat allt på och antagligen är jag ensam hemma. Ska jag gå och vänta i 4 timmar på att träningen ska börja?

Fyfan. Hoppas det inte är halt på vägarna så kanske Bella vill skjutsa runt mig på moppen lite. Hon är väl inte ens hemma än eller så är det för halt för att åka. Äsch, för att få lite uppmuntran blev det en smile bild på mig när jag gick i 1:an. Tur att detta var min mjölktänder! Om jag skulle haft dom nu skulle jag varit tandoffret.

Aha, får väl åka hem och göra inget. Svaret på rubriken är: Ja.

2 kommentarer:

  1. haha, bilden! har din tv pajat? det var på tiden, hahaha!

    SvaraRadera
  2. Svar till mjaueli: Den har inte pajat, det är mer boxen som är sönder! Du vet hackig som vanligt :(

    SvaraRadera