2008-12-25

Torsdag 20:00

Trött

Då var jag hemma igen efter en massa fläng hit och dit. Som sagt fick jag en massa småsaker av mamma. Allt ifrån smycken till presentkort på kläder.

Nu sitter jag i Mölndal och det var oerhört skönt att få ta en dusch. Efter att ha ätit massa köttbullar och choklad kände jag mig ganska flötig. Det blev en snabb visit hos Jimmi förut och jag ville bara stanna kvar hos honom, dra ner han i sängen och mysa. Men nu var det så att familjen väntade utanför. Jag ska stanna hos mamma i 3 dagar nu. Hon fyller ju år den 28:e. Jag ska även försöka kika på en nyårsklänning inom de närmsta dagarna.

Jag älskar systrarna och mamma, sen får jag ju se om jag gör det efter dom här dagarna, hihi. Sen så har jag tagit bort mina bilder högst upp. Jag får fixa till någon ny när jag har tid. Sen så var ju jag tomte i år som du ser på bilden.

yesyes, hej.

1 kommentar: