2008-12-07

Söndag 11:45

Vaken och uppspelt än?

Ja, nu är jag det efter att Jimmi har ringt. Han hade mycket goda nyheter och dom hade gått vidare till steg 4! Jag är så glad för deras skull. Det första jag gjorde blev att skriva i AHK-gästboken. Det gjorde inget att han väckte mig för jag behövde ändå gå upp. Det är ju faktikst sista helgdagen, söndag.

Tro det eller ej så blir det ännu mera handboll idag. Jag kommer ju inte vara den som springer på planen utan det är AHK som möter IFK Skövde. Ambitiösa Carro och jag ställde upp för att stå i kiosken och då kanske vi får chans och se en liten del av matchen för det kommer antagligen vara smockfullt. Jag läste på IFK Skövdes hemsida att biljetterna redan var slutsålda till Alingsåsresan.

Ne, nu blir det extramys med glass och chokladsås. Det får även bli en rakning av mina ben. Ludna är rätt beskrivning. Usch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar