2008-12-27

Lördag 20:12

Slit och drag

Iår skulle jag satsa på något färgglatt. Tillsist föll jag för den svarta färgen. Det blev en tubtop klänning men ett par silvriga klackskor till. Det blev väl ändå OK? Mamma tyckte det var lite för väl fint för att vara nyår, men det är väl så det ska vara tycker jag.

Jag och Sandra orkade inte Nordstan länge för det var som att komma in mitt i ett krig, iallafall på Gina tricot. Det låg kläder på golvet som folk bara gick rakt över. Det är sjukt vad folk kan bli galna över mellandagsrean.

Vi åkte ju för att kolla på Jimmi som hade cup och de vann överlägset över isländarna. En ovärd match att se men det var inte ovärt att se Jimmi. Jag ville bara springa ner på planen och omfamna honom. Sandra tyckte nog att jag hade lite smått damp på läktaren. Jag tänkte hela tiden att snart ska vi åka hem till mamma och lämna Jimmi. Om inte mamma hade fyllt år imorgon hade jag tagit tåget till Alingsås direkt. Jimmi var iallafall mitt ögongodis idag.

Men imorgon ska jag allt överasska honom och åka och kolla på deras första match. Bara för det går han säkert in på min blogg idag och ser det här. Sen så fick jag äran att ta emot en fin tröja av Jimmi som jag ska sova i inatt. Nordencuptröja, hihi.

6 kommentarer:

  1. Skitsnyggt emmmma, jag kör med klassiskt, vit och svart actually! :D

    SvaraRadera
  2. Blir kanon bra Emma! Jätte fin klänning och skor!.. (:

    SvaraRadera
  3. Svar Rosalie: Då tycker jag att du kan ta och lägga upp en bild på denna klassiska outfiten :)

    SvaraRadera
  4. Svar till Caroline: Mmm.. det blev nog bra tillslut ändå. Det kändes nästan som ett litet impulsköp men nu är jag nöjd :P

    SvaraRadera
  5. snygga ben:O

    SvaraRadera
  6. Svar till jesper:D: Haha, tack :P

    SvaraRadera