2009-01-19

Här langar jag bara några få bilder från Emelies 17års fest!

Här är Jimmie och Emelie (värdinnan).

Emelie hade ordnat ett underbart matbord när vi kom runt åtta. Jag åt så mycket att jag inte ens orkade kladdkakan till efterrätt. Bästa buffén hittills!

Jag drog en pose på dansgolvet med min lånade klänning från Gedda. Jag och Amanda drog några danssteg allt. Från höga bollar till gräsklipparen.

I början av kvällen satt jag och Vanessa med Lidköpingskillarna Simon och Adam. De var jättesnälla och hade en väldigt inlevelse, haha. Efter att vi spelat vattenfall ett tag upptäckte vi att det fanns säkert 7 st ess i kortleken = vattenfall många gånger. Usch.


Här är Hannah (t.höger) med sina två kompisar från Göteborg. Jättetrevliga!

Tack för en lyckad kväll Emelie.

2 kommentarer:

  1. jag trodde hon fyllde 18?

    SvaraRadera
  2. Hon fyllde 17 år den 30:e december 2008 så hon det passade inte att ha en fest dagen innan nyårsafton ;)

    SvaraRadera