2009-01-26

Mölndal. I helgen hade jag fått låna mammas extra nycklar och nu hade vi hela lägenheten för oss själva. Både jag och Jimmi visste att mamma hade bytt lås för ett tag sen så vi var inte säkra på om nycklarna skulle passa. Efter käk på BK och många byten var vi framme i Mölndal. Innan jag skulle sätta i nycklarna skojade jag om att de kanske inte skulle passa. Sen fick jag självklart inte i nycklarna i låset! Jag får panik när jag inte kan öppna något av under- eller överlåset. Jag sätter mig i trappuppgången och från att ha varit jätteglad kokade det i mig. Det var fel nycklar!!!

Jimmi säger med ett halvt leende: "Ja, då får vi väl åka hem". Jag orkar inte åka buss, spårvagn och sen tåg igen. Detta som skulle bli en sådan mysig helg, fyfan. Jag reser mig upp och testar igen och då funkade det helt plötsligt! Jag har aldrig blivit så glad och nu kunde den otroligt pösande helgen äntligen börja. Bilden nedanför säger ju redan en hel del.

Innan hade jag ju skrivit att nu var det upp till bevis om vi skulle tröttna på varandra men det tyckte jag inte alls att vi gjorde. Mamma hade sagt klart och tydligt att vi inte skulle sova i hennes säng men så blev det ändå. Tacos på lördagen som var svinigt gott och vi vräkte framför handbollen. Det är rätt kul att jag fick Jimmi att se filmen "Sex And The City" med mig. Jag tycker att den är väldans bra medans Jimmi påpekade att den bara var OK. I helgen har jag känt det där goa suset genom magen och det är ett gott tecken. Jag älskar dig Jimmi.

Han tyckte nog att det var lite skönt att komma hem igår och det tyckte jag nog med. Jag bor ju nästan på Arrendegatan. Jag sov hela natten lång och får sedan höra imorses att jag vänt mig om i sömnen och i samma stund sagt: "JIPPI!" jättehögt. Jag tror jag skrek det för att jag är så lycklig med dig, haha. Tack för helgen älskling och allt det där.

Jahaja, då har man fått en extra prenumerant. Det är alltid lika kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar