2009-01-18

Bollebygd

Efter ha granskat tabellen så ser jag att vårat matchresultat från igår inte kommit upp. Ja, vi förlorade stort. Det blev säkert 10-12 bollar tillslut. Jag spelade nonstop mot ett 3-3 försvar som Bollebygd startade med och så fortsatte det hela matchen. Genombrott på genombrott blev det. Bollebygd har en otroligt duktig linje och många inspel fick hon som jag inte kunde stoppa. I slutet av matchen fick jag slänga mig för att nå bollarna.

Det slutade med att Lurken (våran tränare) pratade lite surt i omklädningsrummet efter matchen. Jag påstod att vi stoppade linjen mer i andra halvlek iallafall. Då kom utbrottet mot mig och det var inte lite han höjde rösten mot mig. Jag kunde inte säga något alls för då kanske jag inte får spela de kommande matcherna. Jag satt där och tänkte hela tiden att varför bytte han inte ut mig då för helvete om jag var så jävla kass. Jag var väl en reserv åt Lina som är bortrest. Ipoden i öronen hela vägen hem så slapp jag höra allas röster.

Emelie hade 17års fest igår med men det kommer ett inlägg om det senare. Jag vill ha lite bilder först.

Just nu känns det som om jag ska spy, magen bara skriker. Men idag är det match mot Kroppskultur i Uddevalla. Jimmie Johansson sa igår att han spelade sin bästa match som bakfull så det är bara att vara positiv! En ipren innan jag la mig igår och nu en på morgonen. Pappa ska fota matchen och vem vet, det kanske blir min bästa match någonsin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar