2009-01-07

Elin gjorde 8 men Emma gjorde bara 7

Haha, Elins pojkvän Johan var där och kollade. Han hade tydligen varit riktigt nöjd eftersom Elin gjorde mer mål än mig, garv. Vi vann med 37-20, hela 11 mål! Man blir inte så glad när man vinner med så mycket. Jag älskar matcherna när man får kämpa in i sista slutsekunden. Det är dom matcherna som man skriker av glädje. När det blev tvåpunkt idag på mig och Sarah sa jag till tjejerna att tänka på Cyrus-matchen från SM. Då hade vi nämligen också en tvåpunkt men där med men vi gav inte upp och gick lätt vidare till Steg 3. Inte för att det gick så bra i steg 3 men, haha. Nu ska jag sova och imorgon är det första skoldagen.

Tänk vad allt kan vända. Förut idag mådde jag skit och nu kan jag inte sluta le. Jag vill bara att helgen med Jimmi i GBG ska vara nuuuuuu! Det är helt sjukt vad han gör mig lycklig. Nu ska jag hoppa i min säng och dampa loss. Bara rulla runt i täcket och småskrika (jag får ju inte väcka någon). Jag är sååååå lycklig. Jag vill bara springa hem till dig nu och säga det.

Igår natt garvade jag en del för mig själv när jag pratade med dig i sömnen och nu vet du vad jag sa till dig och det ska inte nämnas i bloggen. Då anses ju jag som dum i huvudet. FATTTTTTTAAAA att du är bäst min älskling. Du tar hand om mig så väl och att ligga i dina armar är det bästa jag vet. Jag vill bara bo hos dig! Det finns bara ett ord för detta! Trygghet! Med den personligheten, utseendet och lukten slår du alla andra. Det finns ingen som du och du ska bara veta att nästa gång jag ser dig ska jag slänga mig i dina armar. Go´natt!

1 kommentar:

  1. jag undrar om du älskar Jimmi. jag tycker inte att du beskriver dina känslor till honom tillräckligt mycket, haha! bra jobbat på matchen! ha det kul i skolan nu, haha.

    SvaraRadera