2009-01-07

Årets första match

Då var det dags att möta Bjurslätt i Nolhaga hallen 20:45 ikväll. Jag är faktiskt sugen, för match är det roligaste som finns. Jag kommer ihåg att i förra mötet vann vi med 26-31 så nu gäller det att ta två poäng till på hemmaplan. När vi mötte dom första gången var det våran första seriematch så vi blev ju helt galna när vi vann den. Det gick ju inte bra för damlaget förra säsongen så då blev vi överlyckliga att vi vann en match. Nu får vi se hur det går idag. Vi har vunnit 4 matcher och förlorat 5 stycken såg jag i serietabellen. Vi ligger någonstans i mitten.

Skola imorgon. Jag tror inte någon är sugen på det..inte ens de som gillar skolan. Sen så ser jag att vi har ett ganska bra schema.

Måndag 11.25 - 13.45
Tisdag 08.00 - 13.25
Onsdag 09.15 - 16.00
Torsdag 08.40 - 13.20
Fredag 08.00 - 14.50

Vi börjar klockan åtta bara två ggr i veckan. Yes, vad gott! Men måndagarna fortsätter som vanligt och det är jag inte det minsta emot. 11.25, guuud vad skönt.

Nu har vi börjat prata om en maggan reunion, vilket är underbart! 9f-tjejerna samlas igen, goottt!


You give me something

2 kommentarer:

  1. uppdatering om matchen sen. måndagar ser jobbiga ut. undra om du har lunch under den dagen också, haha!

    SvaraRadera
  2. Sv; neee! Jag har ingen lunch alls :) uppdatering kommer nu :)

    SvaraRadera