2009-01-11

Söndagar är alltid likadana, gråa och trista

Grå har dagen varit men den blev trist när jag lämnade Jimmi. Fast dagen blir nog färggladare snart när jag vet att Twilight står klar för ned laddning. Alla som har sagt att den ska vara så bra! Nu får jag se om jag tycker likadant. Jag nämnde ju igår att jag såg filmen "Yes man" på bio och den var helt OK. Jag är inget stort fan av Jim Carrey. Han är lite too much för mig, fast jag vet ju att det är hans så stil som skådespelare att vara sån.

Morgonen började med att kolla på Jimmis match och jag försov mig nästan. Jimmis mamma var så snäll och väckte mig annars hade jag lätt kunnat sova några timmar extra. Nu sitter jag bara hemma och pösar. Jag gör inget, absolut ingenting och det är ju så söndagar brukar se ut.

Jag har börjat fundera lite på vad jag ska ge Jimmi födelesedagspresent men jag kommer inte på något kul. Det är ju iofs ganska långt kvar men min fantasi har tagit slut. Om jag hade haft pengarna hade en resa stått på listan först. Jaja, nu ska jag invänta Isabella och Sandra så vi kan se Twilight.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar