2009-01-10

Tjattra på!

Varför min rubrik blev som den blev är för att jag tänkte på Jimmi. Jag kommer ihåg alla våra långa msn konversationer om nätterna och jag kunde i princip säga vad som helst. Sen skulle vi vara med varandra ensamma och jag hade inte alls problem att prata med honom. Alla våra långa promenader var aldrig tysta. Jag kunde både vara seriös men även garva sönder. Det var det jag gillade att jag kunde slappna av och det var nog därför vi klickade så bra. Jag hade aldrig känt så förrut med en person och ett plus var ju att han var en kille. Jag kunde inte riktigt fatta att en kille kunde förstå mig så bra. Nu ser han direkt om jag är sur,ledsen eller glad. Jag kan inte dölja det! Det kan ju både vara positivt och negativt...Jag tror det är mitt kroppsspråk som avslöjar mig.

Jag glömmer aldrig utvecklingssamtalet i grundskolan när min lärare påstod att hon kunde se tydligt varje dag vilket humör jag var på. Hon sa att jag visade det så tydligt med mitt kroppsspråk. Om jag verkligen var glad visade jag det med hela kroppen. Jag spände mig och ögonen blev större och strålade. Vilket jag tydligen inte växt ifrån. Jag vet mycket väl att jag fortfarande spänner mig när jag blir glad. Jag kommer ihåg när jag inte hade träffat Jimmi på en hel helg och cykelturen hem till honom var magisk. Jag cyklade hur fort som helst och jag slog i styret och nästan skrek av lycka för snart visste jag att jag skulle få ligga i hans armar. Är jag konstig som gör så här? Jag kan bara inte hjälpa det...

Gårdagen.
Filmen igår med Elin, Sandra och Caroline blev misslyckad. Den sämsta filmen (Flickan i källaren) jag sett! Runt tolv åkte jag till Jimmi för vi skulle hem till mig och sova. Vi somnade strax efter två pga mycket tjöt. Vilket jag älskar! Tillslut blev jag tillsagd av honom att göra i ordning mig för sängen annars hade vi nog legat hela natten.

Det blir bio idag med Amanda, Emelie och Caroline. Vi ska se "Yes man" med Jim Carrey. Jag hoppas på ett gott skratt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar