2009-02-11


Filmtipset kom ifrån Han
nah och Emelie. Rullen "American crime" hyrdes, två rundor till Mac Donalds och massa godis gjorde min kväll igår med Elin, Sandra och Caroline. Filmen rekommenderas starkt, jag ville bara hoppa in i vissa scener och slå ner alla. Även en tår här och där ville titta fram. Kvällen slutade med att jag kröp ner i Jimmis säng vilket är det bästa som finns. Jag sover oftast inte natten ut hemma hos honom men det är värt varenda sekund ändå. Det är bara att vända sig om så har man honom där, luktar lite på hans rygg och somnar sakta om igen.

Ett lunchställe för arbetare.
Ingen av oss arbetar men inget slog denna måltiden på Stråhles allé. Jag och Jimmi vräkte massa flöt såsom ägg, bacon, stekt potatis och korv. Riktig husmanskost! Vi åkte hem till honom igen och slog oss ner i soffan. Vad skönt det var att luta sig mot hans axel och bara vara tyst. Njuta en liten stund.

Studsa boll och lyfta vikt. Snart är det dags för träning och nu ska jag börja ta det på allvar, definitivt gymmet. Jag har varit pös det senaste så nu gäller det att börja. Jag längtar redan tills jag ska ringa Jimmi efter gymmet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar