2009-02-07

HK Varberg

Från ordet "FAAAN" och "FITTTTA" nöjde sig domaren bara med att ge mig ett gult kort. Detta var inte min match och jag missade säkert tre gånger så mycket som jag satte bollarna i mål. Jag fick vara kvar på planen och det är bara att göra det bästa av situationen.

Två minuter kvar, domaren blåser av och kommenterar vår bänk: - "Klappa inte händerna mera, det är osportsligt". Jag dog av garv och Amanda Hellströms mamma garvade lika mycket. Istället tog hon tag i det och fick hela läktaren att klappa, härligt intiativ! Jag har aldrig varit med om något liknande...får man inte klappa händerna? Då borde han tycka att kroaterna är de mest osportsliga någonsin, det hade inte varit lätt att få tyst på dom i VM. Som tur är kommer han aldrig få den chansen och han borde ju fatta att man kan klappa händer i divison 3 också, nog om det.

21-21 blev resultatet. Då möter vi inte Varberg mer denna säsongen utan vi har fått nöja oss med två matcher där det har blivit lika. Nedanför följer lite bilder men de flesta läggs upp på facebook.


Ikväll blir det tjejerna ala maggan kväll och det ska käkas enormt mycket. Vi kör på allt, förrätt, varmrätt och efterrätt. Emelie bestämde att alla tjejer skulle skriva tre frågor var om alla inklusive sig själv. Alla vet egentligen svaret på frågorna men det är minnen som ska komma in i bilden. Mer om det ikväll eller imorgon, det beror på om jag får tillgång till datorn.

2 kommentarer:

  1. haha den bilden längst upp ser lite...rolig ut. ser ut som du stoppar upp din hand.. ;)

    SvaraRadera
  2. sv; du ska alltid vara snuskig ;)

    SvaraRadera