2009-02-05

(Efter en stor besvikelse så fick jag äntligen min efterlängtade choklad. Rosalie och jag skulle köpt 100grams chokladen på Willys och då hade de höjt med 50 öre! Vi kände oss allt lite fattiga när vi inte ens hade en enda 50 öring på oss till, hihi. Nästa gång blir det ICA, där har dom iallafall inte höjt! )

Vilka bloggar läser jag?


Jag fick en kommentar om vilka bloggar jag läser så det ska jag svara på. Jag läser först och främst alla mina vänners bloggar. Genom bloglovin har jag hittat några mera.

1. Emmys blogg (En sexblogg som kan få en att garva mycket men det är även seriösa grejer gällande sex, hihi, Jag älskar den! Fast vissa inlägg faller mig inte alls i smaken men så är det nog med alla bloggar!)

2. Elin Kero (Er urfin blogg med massa foto och sånt som jag gillar. Jag prenumererar dock inte på denna bloggen men kul att titta in då och då.)

3. Tjuvtittat/Tjuvlyssnat (otroligt sjuktroliga)

Detta var bara några exempel! Men förut följde jag blondinbella men det var nog bara för att hon var känd. Inte alls min typ och jag när jag tänkte efter fick jag ingen nytta av att läsa den heller.

Vilka läser du? (alltid kul med nya tips om vad man kan läsa)

2 kommentarer:

  1. Tjuvlyssnat och Tjuvtittat som du vet, haha. 365 saker och några sportbloggar bara.

    SvaraRadera
  2. stureplan.se/michaela, lisaplace.devote.se, pause.se/author/karoline, jagvagrarljuga.blogg.se

    SvaraRadera