2009-02-17

Sluta härmas. Om man ska ha en blogg ska man göra den till sin egen och inte som någon annans. Det är ju klart att jag fått inspiration från andra bloggar men jag har ändrat det till mitt eget. Det är bara störande när folk härmas, så sluta! Jag har tänkt på detta ett tag men sedan lagt det åt sidan men nu kunde jag inte hålla det inne längre. Efter att ha läst igenom detta jag skrivit lät det lite väl argt men du fattar ju vad jag menar.
50 årig tant. Då kvar det klart, mamma fick tag på biljetter till Madonna. Nu ska hon äntligen få se hennes idol, hihi. Det finns en del som inte gillar Madonna för det är inte så sexigt när en tant springer runt på scenen med slimade kläder, men jag ser verkligen framemot det. Nää, nu ska jag cykla med halvfart till gymmet med min kompis Ipod.

4 kommentarer:

  1. Du vet vem du är

    SvaraRadera
  2. Då var det din cykel jag såg där, me jag såg inte dig när jag kollade in:(

    SvaraRadera
  3. faaan, jag är avslöjad //Grodan boll

    SvaraRadera
  4. Men spela roll? Typ varannan ungdom i dagens samhälle har ju en blogg, det blir ju svårt att undvika att härmas? ;]

    SvaraRadera