2009-03-30

Måndag

HELVETEEEEEE, FAN JANNE!, ÅHHH!!!, NEEE NU SKOJAR DU?????

Kommentarerna på träningen idag. Det var en sjuktrolig träning och jag tror det var Elin och jag som triggade igång alla. Vi började med att låta lite i försvaret och det slutade med att alla skrek. Vi var uppdelade i två lag och körde järnet, det var ju tävling! Roligaste träningen på länge, haha.

Navelpiercingen gick bra idag och det kändes som ett litet nyp. Han som piercade mig var hur trevlig som helst och han lugnade ner mig rejält. Helt plötsligt var det över och det blev jättebra. Han frågade hur länge jag hade tänkt på att pierca mig och han ville väl inte att man bestämmer en sådan sak på en vecka. Jag svarade snabbt att jag tänkt på det här i över två år och då började han skratta. Nu var det äntligen dags då tyckte han. Isabella (min lillasyster) följde med in och hon tyckte det gick galant. Tack för att ni systrar följde med idag och stöttade mig.

Nee, nu ska jag sova och om någon får mig att skratta och le varje dag betyder den personen någonting extra. Jimmi vinner överlägset över alla jag känner när det gäller det. Under dessa snart 14 månaderna har ingen fått mig att skratta så mycket som Jimmi, det kallar jag lycka. Nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar