2009-03-16

Jag både hatar och älskar söndagar. Det blev mycket handboll och Jimmi igår. Jag tittade med hela familjen Larsen på Jimmi första match runt ett tiden och sen bar det av mot pizza. Mamma Monica är så snäll att hon bjuder. Nu är det nog fjärde eller femte söndagen i rad som både jag och Jimmi kröp ner i sängen för att se Beck.
Han började muttra om att han hade träningsvärk i låret så det fick bli en snabb massage, även rygg och lite kli. Det är mysigt att pyssla om honom även om jag inte är så bra som massös. Han fick guida mig genom massagen, exempel: Neeej, inte så hårt eller ta det lungt!! Ja, då förstår ni att jag håller på att lära mig, hihi.
Nu är det måndag morgon och Jimmi verkar nästan bli lite sjuk så jag gav honom en fotmassage. Han slumrade till i soffan och här sitter jag, redo för att snart åka till skolan och spela in en teckenspråksfilm.

De 3 nominerade till veckans blogg utses på tisdag. Om du vill läsa mer är de bara att rulla ner sidan lite.


Har helgen varit bra annars?

Ikväll är det match klockan 20.45 i Nolhagahallen & vi möter Sporttjejerna.

4 kommentarer:

  1. Jag blev väldigt besviken på slutet... Bra film annars men kunde vart bättre slut ;)

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte vart vi var, lite utanför Göteborg ;)

    SvaraRadera
  3. Passa dej Emma, ma nska aldrig skämma bort killar för mycket hahah

    SvaraRadera
  4. Svar till Larssssonn: haha, så kanske det är.. har aldrig tänkt på det på det viset. Jag hoppas iallafall att jag får igen någon massage snart ;)

    SvaraRadera