2009-03-15

Söndag

Maskerad. Hannah och Emelie hade anordnat en maskerad igår kväll. Det var inget tema på utklädnad vilket gjorde det hela lite svårare. Jag och Sandra (min syster) kom lite sent dit eftersom jag hade kollat handboll innan. Sandra som hade klätt ut sig till den lokala knarkaren Birger här i Alingsås kom inrullandes på inlines och efter kom jag som bebis med blöja. Det kändes som att vi var dom mest seriösa och blickarna blev många. Det var cirka 30 personer som hade samlades runt ett lång bord och det bjöds på fläskfilé, hasselbackspotatis och som vanligt en sallad med massa gottigheter i.

Jag var utklädd till bebis och var lätt fulast, haha.

Det blev en del dans som geisha-, bebis-, birger- och indiandans. Jag och Sandra gjorde bara en kort visit och vi var redan hemma vid tolv. Jag ringde Jimmi efter ett tag och åkte hem till honom. Där jag hör hemma!

Töserna runt bordet.

Amanda var amish inspirerad, haha.

Den lokala knarkaren Birger.

Tack för kvällen Emelie och Hannah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar