2009-03-13

Fredag

En lektion i skolan beskrev Rosalie vad en "Partille-Johhny" är för en. Jag har hört ordet förrut men idag fick jag en beskrivning. Båda två besökte gruppen "Partille-Johnny" på facebook och nu har jag fått se några bilder som är ifrån gruppen (nedanför). Jag kommer ihåg att Blondinbella laddade upp en bild på ett gäng Partille-Johnnys och hon tyckte det var urfult. Det var massa som hoppade på henne och sa att det tyckte hon betedde sig omoget som ens kunde med och kommentera dessa tofsar. Gruppen har en sjuk ironi och alla bilder som har blivit taggade är sjukt. Undra ifall den som skapade gruppen egentligen har något bättre för sig? Jag såg även några Partille-Johnnys på pendeln idag... man lär sig något nytt varje dag, haha.


Vad säger du om Partille-Johnnys?

18 kommentarer:

  1. Inte för att vara dum, men din blogg är lite konstigt? fattar inte riktigt vars det är jag kommenterar :D haha, men själva bloggen,d det du skriver är ju bra! :D

    SvaraRadera
  2. BIG NO NO!!!!

    SvaraRadera
  3. Haha, jaa.. men det tog typ 2 minuter innan jag hittade det! :D haha, men det är ju säkert bara jag som är lite knasig? (:

    SvaraRadera
  4. HAhaha det ser ju helt sjukt ut!

    SvaraRadera
  5. fjortispojkar hej:D

    SvaraRadera
  6. Partille johnny stilen äger <333

    SvaraRadera
  7. så länge de inte är överdrivet, när dom sminkar sej mer än en själv och kanske bara har lite snoddar så äre snyggt, men som sakt absolut inte när de går för långt :P

    SvaraRadera
  8. Hahah vadå överdriva med hårband.. ska vara 2 st på varje sida ;)

    SvaraRadera
  9. så jävla hemskt! (;

    SvaraRadera
  10. det är så jävla bäst

    SvaraRadera
  11. Det är så jävla fult!!!!!
    seriöst? Lämna syrrans/morsans toffsar hemma, dra ner på hårvaxet, skit i brun utan sol grejjen, & alla dessa ''chinos''! Det är så äckligt fult!!!
    hur kan man välja att gå ut sådär?

    /sara.

    SvaraRadera
  12. varför inte ta på sig tighta byxor?
    tofsarna gör dem ju tighta ändå.. ?

    SvaraRadera
  13. jag tkr det är fett colt och alla dom som int tkr det kan hålla det för sej sj för alla är olika det gäller fan bah att acceptera det :) // P-JBooii @ bdb :)

    SvaraRadera
  14. sluta klaga på pjstilen, bara för ni är wanna be´s ;S hahhaha anyway jag har 6 på varje ben så jag tycker det är snyggt

    SvaraRadera
  15. Partille johhny :D <33

    SvaraRadera
  16. Asså det passar bara på en del:P
    om man inte har sådär jävla överdrivet många xD
    Men på vissa ser det sjukt ut:P// emme_e_fotboll@live.se

    SvaraRadera
  17. Karl XII:s karoliner till er tjänst!

    SvaraRadera
  18. FYFAN! vem i h-vete kan tycka att det där är snyggt? vad hände med dom manlga killarna? Ingen kan säga att det DÄR är manligt xD herregud

    SvaraRadera