2008-10-16


Inget är bättre idag.. Känns nästan som om jag är på G att få en öroninflammtion eller halsfluss. Det känns blandat hela tiden. Det blir nog ingen match imorgon.... ingen skola heller för den delen. Men jag måste ju göra matteprovet imorgon. Fyfan vad segt! Kan jag inte bara vara frisk imorgon! Jag ska ju spela match, kolla AHK99 och sen vara med Jimmi och nu kanske jag inte kan det. Rolig helg, mmm. Fast det jag ska vara mest orolig för är ju västgöta. Jo, jag kanske hinner bli frisk innan det men då kommer inte jag ha tränat på 5dagar innan så kommer jag dit och är helt utmattad pga sjukdom. Nej, nu gäller det att se allt positivt. Men det är så segt att sitta här själv hemma på vardagarna nu. Får ju inte ens gå ner för då smittar jag tydligen familjen. Får väl sitta här nu och plugga matte och hoppas på ett G imorgon.

Sen så går det bara massa skit på teve. Jag går hellre till skolan än och sitta här. Klart det kan vara skönt att få sova ut men sen är allt så dött. Det låter som om jag är jättenegativ nu, men man är ju hellre med någon än att sitta själv. Jaja, hejdå nu ska jag bli smart när det gäller matte.




Tänker på dig konstant :) Finns inga andra tankar! Jag älskar dig mer för varje dag som går. Jimmi, helt allvarligt...du är den bästa, dubbelmums på dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar