2008-11-22

Lördag

Good morning beautiful

Jimmi är magisk. Hur go morgon som helst med tjöt och mys. Hela mitt rum luktar Jimmi fortfarande. Fast han skulle vidare till Seba och jag drog mig mot datan. Men tack för idag Jimmi, toppen.


Jag städade hela mitt rum och drog i gång dammsugaren. Jag fick ett sånt städryck och då får man ju passa på! Jimmi trodde nog att jag var dum i huvudet som började städa precis när jag gått upp men han drog bara kudden över huvudet och somna. Frågan är ju vem som har rullat runt i sängen och korvat lakanet?


Sen runt 9 snåret blir det AlingThai med maggan. Jag kommer nog inte bli så långvarig eftersom imorgon ska vi spela ihop västgötalaget och sen är det damlagsmatch mot Kungälv. Hela dagen kommer bestå av handboll och nu ska jag lyssna på James Morrison - You give me something. Rosalies musiktips.


Jag älskar att jag bara sitter här och ler.
Jimmi!

3 kommentarer:

  1. haha göttans(: den är as fin, men gammal, men dt gör inget!!

    SvaraRadera
  2. Bilden ljuger !! Jag låg inte ens i den sängen, tror knappt jag har sett den tidigare . Väldigt dåligt att skylla på mig som är oskyldigt . Bilden är ett montage .

    SvaraRadera