2008-11-22

Lite om fredags kväll

Smockat

Rubriken beskriver kvällen igår. Jag tror jag åt mest tacos igår (4 st mjukabröd proppfulla med fyllning) fast jag hade faktiskt velat ha ett till, de som känner mig förstår. Jag satt bredvid 18års tjejen Elin eller 18års kvinnan Elin låter bättre. De som var 18 skulle vidare mot Göteborg och fira Elin. Kvar var maggan och Joen.. Jag tänkte att det kommer säkert bara bli vi ikväll fast ryktet spreds sig och i slutet av kvällen kunde jag inte ta mig fram på nedervåningen. Jag och Amanda gled runt i gästtofflorna och hälsade på ett och annat.

Igår noterade jag att jag hade en liten pochahontas fläta men som ni ser slog Amanda min look med en äkta pochahontas fläta. Hon var himla fin och det var vi två som gled denna kvällen. Det var rätt sjukt för jag kände knappt hälften som var hos Camilla igår och det kom folk helt oinbjudna. Men jag fortsatte att dansa med Amanda "gräsklipparen, cruisa, höga bollar och fiskespöt". Ungefär så kan man beskriva hur vi dansade. Jag gick inte sist igår utan jag började gå hemåt redan vid halv två och skulle då möta upp Jimmi.

Precis när jag går ut genom dörren möter jag Maria och Janne Sundén. Jag säger något i stil med: Lycka till därinne! Sen var det sängen direkt, blev en del tjöt med Jimmi i sängen som jag gillar. Fast sen när det var dags att sova tog det inte många minuter innan jag slocknade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar