2008-11-21

Fredag

Uppdatering:

Då var det dags att åka till Elin och Camillas middag. Fan vad det högg till i min mage när jag bara kom på att vi köpt present till Camilla!!! Men nu ordnade det sig iallafall. Jag svettas nästan nu, jag känner mig så oförskämd. Här ser ni min look för kvällen, pochahontas fläta? Men nu ska jag kila och jag hoppas detta blir en lyckad kväll!

ARTON & SJUTTON

Idag blir det käk (tacos) hemma hos Camilla som både hon och Elin fixat för att fira sina födelsedagar. Jag är faktikst positiv till det! Ska bli himla kul faktikst! Jag berättar imorgon hur denna kväll började och slutade. Det kommer bli en del bilder upplagda här på bloggen också.

Janne sa att det var okej att proppa i sig godis och sånt ikväll men sen börjar "Jennie och Håkans strikta diet!?" inför Junior-SM steg 3. Meeen det ska nog gå bra! Fast nu ska jag möta Jimmi och sen åka vidare mot stan för att träffa maggan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar