2008-12-05

Fredag

Hundhår på
kläderna snart?


En valp som inte existerar pratas det om nu. En rottweiler ska det bli och jag vet att mamma kommer göra allt för att det ska bli den perfekta hunden. Så någon gång nästa år kommer en hund tassa runt i Mölle. Sen så är jag jätteglad för mammas skull för en sak ha hänt men det får inte offentliggöras ännu. Mer om det när hon kommer hem från Egypten den 20 december. Jag vill med åka och dyka i Egypten, fy.

120 min handboll i helgen, först ut är Onsala och sen Kroppskultur. Jag antar att det blir två hårdkokta matcher så får vi se hur resultatet blir efter helgen. Om en timme är det ju redan handboll igen för min del.

Jag väntar ivrigt på tacosen som ska ätas i mängder ikväll, jag är vansinnigt sugen. Det blir nog även en kort kelstund med Jimmi ikväll, fast bara en kort för imorgon ska han åka till Ystad och där spelas SM Steg 3. Jag och Jimmi har ju varit tillsammans i exakt 10 månader idag, tiden går snabbt när man är kär. Nu blir det att hoppa ner för trappan och ta lite chokladpudding, sen får det bli lite mer riktig mat.. träningen börjar närma sig, 45 min kvar. Mamma, jag älskar dig.

2 kommentarer:

  1. jag vet också om mammas hemlighet, hehe. grattis till 10 månader! hittade ni på något kul? pussar.

    SvaraRadera
  2. Svar mjaueli: Ja, erkänn man blev glad? :) Tack, Sandra! Ne, faktiskt inte.. det blev mer pös framför teven i sängen ;)

    SvaraRadera