2008-12-04

Torsdag


Klart

Idag blev layouten klar och det blir aldrig lika bra som man tänkt sig. Jag tänkte först göra en julgran med massa julkulor i och där skulle det vara massa foton på dom som jag älskade mest. Det skulle vara ganska varma färger men nu blev det tvärtom med isblåa färger, ganska enkel. Tycker du att den blev fin?

Chokladsuget är nu borta efter en halvsmet kladdkaka. Jag tror jag har min mobil på ljudlös så jag får gå ner och se om Carro hört av sig. Jag tror nämligen att jag skulle vara med henne och Emelie idag. Pappa varnade mig imorses om att det var halt men jag ramlade ändå. 149:- kan slänga sig i väggen för mina strumpbyxor gick sönder och ett sår som inte slutade blöda gjorde inte saken bättre. Torsdagar brukar vara min otursdag, jag glömmer ju inte oljan i håret direkt. Då får man bara vänta och se vad som händer nästa torsdag.

Nu blir det youtube med Katy Perry - Hot N Cold och en riktig middag för en gång skull.

You're hot then you're cold
You're yes then you're no

You're in and you're out
You're up and you're down
You're wrong when it's right
It's black and it's white
We fight, we break up
We kiss, we make up


Nu är även en sitemeter installerad som jag pratade om tidigare. Den ser man längst ner på sidan. Den visar hur många besökare man har haft. Jag börjar från och med imorgon.

2 kommentarer: